نكات آموزشي اينستاگرام نكات آموزشي اينستاگرام .

نكات آموزشي اينستاگرام

بهترين چيزهايي كه در سال 2022 در اينستاگرام پست ميشود-فالووان

اينستاگرام ميتواند كليد شما براي دستيابي به مخاطبان و گسترش تجارت شما در سال جاري باشد. آيا اينستاگرام هنوز ارزشش را دارد؟ اولاً، فكر نكنيد كه بتوانيد به طور كلي اينستاگرام را ناديده بگيريد. در ليستي از تعداد بارگيري برنامه ها، اين برنامه در رتبه دوم قرار دارد! بنابراين، مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از مخاطبان شما از آن استفاده مي كنند و احتمالاً مي توانند پيام بازاريابي شما را از اين طريق كشف كنند. ميتوانيد از اينستاگرام به روشهاي مختلفي براي برند خود استفاده كنيد، و بايد سعي و خطا كنيد تا متوجه شويد كه مخاطب خاص شما به چه چيزي بيشتر پاسخ ميدهد. با اين حال، به نظر مي رسد روندهاي زير در حال حاضر بيشترين توجه را به خود جلب مي كنند. به تصاوير نچسبيد! بهتر است هر از چند گاهي يك حلقه اضافه كنيد تا مخاطبان شما بتوانند احساس واقعي شما يا حتي اعضاي تيمتان را پيدا كنند. خريد ربات اينستاگرام مي‌تواند شما را در مديريت حرفه‌اي تر پيج اينستاگرام كمك كند. 

ايجاد كنتراست در اجزاي عكس شما مي تواند به جذب فالوور بيشتر در اينستاگرام كمك كند. اين كنتراست مي تواند در رنگ ها، اشكال، مقياس ها، فونت ها، نور و غيره باشد. براي شروع، مي توانيد از فيلترها و برنامه هاي ويرايش عكس موجود در اينستاگرام استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد، برنامه هاي ويرايش عكس حرفه اي ديگري نيز وجود دارد، اما با همان ويرايش اينستاگرام مي توانيد نتايج خوبي كسب كنيد. زيرا بيشتر ويرايش ها در عكس هاي اينستاگرام تغيير نور و ايجاد كنتراست است. در واقع، يافتن كنتراست در عكس مي تواند يك مرحله مهم باشد. زيرا با كمك آن مي توان با جذب مخاطب، وي را به ادامه خواندن مطالب ترغيب كرد. پس از انتخاب عكس، نوبت به توليد محتواي متني مناسب مي رسد. براي اين كار مي توانيد از قصه گويي درباره تصوير خود استفاده كنيد. شما هميشه بايد مطمئن شويد كه داستان شما كاملاً با تصوير شما مرتبط است. همچنين مي توانيد از شخصيت پردازي در مورد تصاوير خود براي روايت داستاني متناسب با مارك يا شخصيت خود استفاده كنيد.

 

خريد فالوور چيست؟ و تا چه اندازه با آن آشنا هستيد؟ شبكه اجتماعي اينستاگرام ، جايي است كه مي­توانيد محصولات و سرويس­هاي خود را در آنجا تبليغ كنيد و از طريق فروش آن، براي خود كسب درآمد نماييد و يا به شهرت برسيد. در اين راستا هر چه تعداد فالوورهاي شما بيشتر باشد ميزان اثرگذاري تبليغات شما به همان ميزان افزوده خواهد شد و مي­توانيد به تجارت و شهرت خود رونق ببخشيد. يكي از راه­هايي كه مي­توانيد فالوورهاي خود را زياد كنيد خريد فالوور است. خريد فالوور اينستاگرام به شما اين امكان را مي­دهد تا برمحبوبيت خود در شبكه اجتماعي بيافزاييد. توجه داشته باشيد كه از جايي درست و معتبر خريد كنيد. شركت­ها و موسسات كوچك و بزرگ به اين نتيجه رسيده­اند كه كوتاهترين و نزديكترين راه براي موفقيت در شبكه اجتماعي اينستا، خريد فالوور است. بنابراين براي آشنايي با چگونگي خريد و افزايش فالوور تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد. اينستاگرام يك شبكه مجازي با قابليت اشتراك گذاري عكس و فيلم مي­باشد.

 

 فالو وان گزينهي مناسبي براي انجام اين كار است. يكي از رايجترين روشهاي كسب درآمد از طريق اينستاگرام اين است كه با استفاده از روشهاي گوناگون مانند توليد محتوا فالوور جمع كنيد و سپس اقدام به قرار دادن تبليغات و كسب درآمد كنيد. بسياري از افراد فكر ميكنند كه اين كار نيازي به خريد فالوور اينستاگرام ندارد و فقط فالوورهايي براي آنها مناسب است كه به شيوهي طبيعي به دست ميآيند. حقيقت اين است كه شما به هر دوي اينها نياز داريد. براي اين كه بتوانيد به شيوهي ارگانيك هم فالوور جذب كنيد بايد در ابتدا تعداد دنبالكنندههاي خود را افزايش دهيد تا مورد اطمينان قرار بگيريد. پيشنهاد ميشود كه در ابتدا حدود 1 تا 2 ماه به صورت پيوسته محتوا توليد كنيد و سپس اقدام به خريد فالوور كنيد. مشاهده خواهيد كرد كه بعد از مدتي به شكل طبيعي تعداد فالوورهاي شما افزايش قابل توجهي را تجربه خواهد كرد. كدام كسب و كارها نياز به خريدن فالوور اينستاگرام دارند؟

 

علاوه بر موارد گفته شده، درج سوالات متداول كسب و كار يا ارائه توضيحات مختلف در رابطه با تاريخچه فعاليتهاي شما در بهلينك فراهم است. با توجه به محدود بودن تعداد كاراكترهاي بيو اينستاگرام، ثبت آدرس دقيق نيز امكانپذير نيست كه اين مشكل هم با ساخت ، برطرف ميشود. با اينكه تا به اين لحظه تقريبا تمام مسائل مربوط به سايز پست اينستاگرام را توضيح دادهايم، اما بد نيست به برخي سوالات متداول كاربران در اين زمينه نيز پاسخ بدهيم. به اين ترتيب هم بر برخي نكات مروري دوباره داشتهايم و هم به نكات ظريف تازه پاسخ ميدهيم. آيا تصاوير اينستاگرام بايد مربع باشند؟ تصاوير اينستاگرامي شما نبايد لزوما مربع باشند و ميتوانيد به سراغ پرترههاي مستطيلي و تصاوير افقي هم برويد و هيچ برشي نزنيد. نكته مهم حصول اطمينان از اين است كه تصوير شما در طرف كوتاهتر حداقل ۱۰۸۰ پيكسل باشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۳:۵۸ توسط:behrooz موضوع: نظرات (0)